Tin Can

Tin Can

Wij maken content. Inhoud. Verhalen en programma’s vanuit de kern van de afzender die relevantie en betekenis hebben voor de ontvanger. We doen dat met overtuiging: betrokken, met gezond verstand, eigenwijs vakmanschap en plezier. Content wordt niet meer gedefinieerd door het proces, de plek noch de vorm waarin het geconsumeerd wordt. Waar in de vorige eeuw ‘the medium is the message’ gold, is het nu toch vooral ‘the message will find it’s medium’.

Nog steeds heeft elk medium specifieke verteltechnieken. Wij zijn bijvoorbeeld erg goed in verhalen in bewegend beeld: film, video. Maar geen enkel verhaal beperkt zich meer tot dat ene medium. Vandaar dat we nauw samenwerken met vakgenoten in andere disciplines. Die samen met ons de verhalen van onze klanten vormgeven en aanbieden daar waar ze daadwerkelijk aankomen. In paid, earned én owned media.

Wij geloven dat klantinzichten bepalen hoe je als merk de doelgroep kan raken met onderscheidende content. Daar waar je merk en je klant elkaar op een unieke manier raken. Daarom is goede content altijd tailormade en eigen. Het spreekt, met de stem van het merk of product, de doelgroep persoonlijk aan en deelt de zorgen, wensen en dromen.

Zo verbindt de content merk en mens op een authentieke manier. Wij weten ook dat investeren in content een lange termijn visie vereist. Een punt op de horizon waar je als merk naar toe wilt, wat je in het hoofd van je klant wilt veranderen. Door structureel waardevolle content aan te bieden investeer je in een lange termijnrelatie met je klanten.

Wij willen merk en doelgroep écht leren kennen om vanuit die kennis een goed concept te bedenken. Wij geloven namelijk dat een concept pas geld waard is wanneer het omarmd wordt. Daarom investeren we veel in het voortraject.

Contact

Tin Can
Kauwgomballen Fabriek
Paul van Vlissingenstraat 6C
1096 BK Amsterdam

Tel. 020-7769754
Website: www.tincan.nl